Prekyba naujais ir naudotais TPMS Padangų slėgio davikliais, naujais ventiliais bei daviklių programavimas. Slėgio daviklių pririšimas.
Visos detalės yra patikrintos su diagnostine įranga. Dauguma daviklių yra sukomplektuoti su naujais ventiliais (štuceriais).
Jei nerandate Jus dominančios prekės prašome susisiekti tel. +37062415798 arba el. paštu tpms433@gmail.com
Radote klaidą, turite pasiūlymų - kreipkitės.
TPMS – kas tai?
Padangų Slėgio Kontrolės Sistema - TPMS nuo angl. Tire Pressure Monitoring System. Nauji Europos Sąjungos standartai numato, kad nuo 2014 metų Lapkričio mėnesio visi nauji lengvieji automobiliai turi turėti padangų slėgio kontrolės sistemą TPMS.
TPMS sistemos būna dviejų tipų - tiesioginė kontrolės sistema ir netiesioginė.
Netiesioginė kontrolės sistema:
Šios sistemos atveju, padangų slėgis yra kontroliuojamas nuo rato apsisukimų vadovaujantis ABS sistemai. Jei viena padanga turi mažesnį slėgį, tai tas ratas per tą patį atstumą padaro daugiau apsisukimų nei ratai su normaliu padangos slėgiu. Tai apskaičiuoja automobilio kompiuteris ir pateikia info vairuotojui.
Privalumai:
Naudojamos automobilyje ęsančios sistemos, nereikia papildomų investicijų slėgio davikliams, pvz. įsigyjant antrą ar naują ratlankių komplektą.
Minusai:
Slėgis matuojamas tik automobiliui pasiekus 30km/h.
Jei visų padangų slėgis bus per mažas, automobilio kompiuteris to nesupras ir įspėjimo vairuotojas nematys.
Tiesioginė kontrolės sistema:
Šiuo atveju kiekviename rate yra sumontuotas slėgio daviklis, kuris radijo bangomis siunčia informaciją apie slėgį į automobilio kompiuterį.
Privalumai:
Slėgis matuojams visada - net ir automobiliui stovint.
Priešingai, nei netiesioginės sistemos atveju, negalima kompiuterio apgauti pvz. jei visų padangų slėgis bus per žemas.
Minusai:
Reikalingos papildomos išlaidos slėgio davikliams pvz. įsigyjant antrą ar naują ratlankių komplektą.
Baterijos tarnavimo laikas - apie 7-12 metų.
Kai kuriems automobiliams yra reikalinga kompiuterinės diagnostikos intervencija daviklių priprogramavimui prie automobilio kompiuterio.
Tiesioginės sistemos atveju, taip pat reikia atkreipti dėmesį į tai, kad Europoje leidžiamas radijo bangų dažnis yra 433MHz, Amerikoje leidžiamas ir 433MHz ir 315MHz dažnis. Įsigyjant daviklius visada atkreipkite dėmesį kuriam regionui jis yra skirtas, nors daug naujų Europos ir Azijos automobilių skirtų Amerikos rinkai naudoja tuos pačius daviklius kaip ir Europoje, pvz. BMW, Nissan, Audi ir kt.